2016. november 14., hétfő

Karácsonyfa papírfonással

Találtam egy sohasem használt 2013-as asztali naptárat, szép fehér volt az egyik oldala minden lapnak. Hosszában kettévágtam és felsodortam egy hurkapálca segítségével jónáhány lapot.












Majd egy vastag kartonpapírral két ötszöget rajzoltam, majd ráragasztottam az alsóra az alábbi módon az első sodrott papírszálakat. Majd a másik ötszöget ráragasztottam. Hagytam, hogy megszáradjon.





Majd  a dupla szál felső szálát felhajtottam az ötszög mentén, és a következő oldalak szálait sorban ráhajtottam az előzőre, amikor a szál elfogyott egy új szálat beledugva a másikba hozzátoldottam, felhajtogattam  az ötszög mentén, egyre beljebb hajtogatva végül bezáródott az ötszög, a szálakat egy papírcsíkkal összefogtam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése